Be happy

Känner mig uppåt. Höll verkligen på att somna förut innan jag hann resa mig ur soffan, men jag tvingade mig upp och diskade och plockade undan och så. Hög musik på så blev det roligare! Musiken gjorde mig så taggad så slutade med att jag provade klänning/kjol och dansade loss lite i mina höga skor. Känner mig taggad på livet! Känner mig taggad på att göra mig snygg och gå ut och dansa arslet av mig. Skulle kunna tänka mig att göra det utan att dricka. Alkohol är ju inte det roligaste jag vet numera liksom. Har känt mig osund senaste dagarna för jag har inte tränat på länge men nu kände jag mig lite fin ändå :) Göttaaaans. Med rätt inställning är man skitsnygg även en sliten dag full av godis. Vet inte vad jag vill få ut av det här inlägget, mer än att ni borde göra er snygga och dansa mer hemma ;) Haha nej jag vet inte. Men man måste njuta av det man har och kan göra. Försöka göra fler småstunder fina om dagarna. Nu ska jag plugga lite, hejdå:)

glad tjej på gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0