Fredag.

Tja. Fredag idag, härliga tider. Eller typ så ;). Jag vet inte vad jag ska in här och skriva för egentligen för har inget vettigt, men ibland är det skönt att skriva av sig ändå. Idag har jag varit i skolan några timmar och jobbat med uppsatsen med jessica. Vi kommer igång sakta men säkert ;) Inte med uppsatsen men med alla tusen grejer som ska göras innan typ. Efter skolan gick jag ut på en sökajobbrunda. Känner inte för att kommentera den, så jag gör inte det. Kom hem igen iallafall och satte mig vid datorn och sökte lite mer. Om ni anar hur mitt humör är efter detta så får ni gärna ana det, jag tänker inte kommentera det heller hehe. Måste bara tänka på andra roliga grejer. Tror jag ska gå ut och springa nu (började skriva söka jobb istället för springa, herregud, jag har skrivit det för många ggr i mitt liv tror jag). Orkar nog inte så länge bara, därför drar jag mig för det. Vill liksom inte misslyckaaaaaaaas idag. Sen sitter maria och gänget på gården och jag är inte social nog för att ens gå förbi dom. Och verkligen inte social nog att komma tillbaka efter två ynka sekunder och se helt slutkörd ut typ. USch. Jo nu ska jag fan göra det. Få lite endorfiner och känna mig duktig. Jag är ju duktigare om jag springer 2 sek än inte alls. Har varit ute och gått idag, en timme typ, redan. Det var ju min så kallade jobbsökarrunda. Nepp, nu vill jag inte skriva mer. CIao. Jag är lyckligare än jag låter.

Liten Tesa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0