Hej.

Nu har jag läst klart uppsatserna. Inte helt lätt för min lilla koncentrationsförmåga att ta sig igenom typ 100 sidors uppsats. Framför inte på en dataskärm. Hard work work ;) Nej men den ena var skitintressant faktiskt, handlade om LVU-ungdomar. Alltså om ungdomar som blivit tvångsomhändertagna. Mucho interesante, lite intervjuer o sånt med. Som den socialporrs-snask-kärring jag är så tyckte jag det var kul att läsa. Men segt långt som sagt.

Min rygg är typ död nu, den vill gå av på mitten. Skrivbordet är inte det bästa heller, eller snarare är min pinnstol inte värst bra. Den är för låg för mitt höga bord dessutom så händerna somnar typ hehe. Inte lätt alltid ;) Min pojkvän kommer hit sen så då vill jag ha massage minsann :) Vore fan behövligt på ryggfanskapet. Är som en gammal kärring. Typ mest därför jag borde träna mer. Men jag och Jessica ska börja med fotboll. Vi har sagt det i ett år men nu fan MÅSTE det bli av. Var ju på match i måndags och det bara spritter i bena på mej! Luktade gräs och jag ville bara ut och knuffas och sparkas lite ;) Skjuta så hårt jag kan. Åh. Abstinens!

Hmm, lyssna på lite bra musik nu och dröm er bort, det är trevligt! Jag ska göra något vettigt ;) Och framför allt resa mig lite typ så jag kan gå imorgon hehe. Skriver nog inte mer idag, CIAO!


Känner inte riktigt igen mig själv (jag vet, lite bäng bild men ändå)... Börjar alla barniga drag försvinna nu? Ser jag ut så här om 10 år? Om 10 år är jag iofs brunare, för när jag jobbar ska jag unna mig en semester varje vinter;) Min kropp mår inte bra utan sol, ljus och D-vitamin. Sådeesåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0