Lalala

Hej hej hej. Idag har jag varit trötter, seg och korkad. Jag har börjat bli så jävla seg i huvudet när jag är trött haha. Kan inte minnas att jag var så förr, men nu är det som att jag inte riktigt kan tänka klart med tröttheten i mig. Därför ska jag lägga mig crazy tidigt ikväll har jag tänkt. Ska ju fan upp runt fem imorgon så jag har inte så mkt att välja på.

Var ju i skolan förut men jag o jessica stack tidigare för att fixa lite böcker o så som behövs i ena kursen och i b-uppsatsen. Nu har vi suttit här hos mig och pluggat lite. Jag ska ta mig i kragen och fixa iordning lite sen läsa lite på min långa engelska artikel. Love it hehe.

FUCK vilken trisst blogg. Alltså, det händer typ inte så mkt just nu, jag tänker liksom mest på jobb o plugg o så just nu för har så fullt upp i skallen, därav galet tråkiga inlägg. Givetvis flummar jag lite ibland, men såna inlägg blir lätt så deppiga i tonen så därför väljer jag ofta att inte skriva om sånt. Får försöka hitta någon balans :)

Kollar på Bachelor. Underhållning? Jag hade inte blivit kär i honom iallafall, det är en sak som är säker. Usch för typiskt amerikanska hunkiga killar haha. Inte min grej direkt ;) Jobbig verkar han dessutom, hehe..

Nääe, hej för mig så länge! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0