Långfredag

Hej på er :) Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har tröttnat lite på min egen blogg, har liksom inget spännande att skriva. Mina dagar ser typ likadana ut och även om dom är bra så är det ju inte skitkul att skriva om dom liksom. Försöker dessutom att inte sitta vid datorn onödigt mkt..

Well well, långfredag idag. Jag är ensam hemma, sitter och chillar och dricker juice, har inte gjort särskilt mysigt så borde nog ta tag i det :) Tända lite ljus o rökelse o sådära. Ska sätta mig och läsa lite tänkte jag, mysigt att bara kunna sitta hemma och mysa, ingen stress och press på att hitta på saker. Kanske ska kolla om det är något bra på tv eller nåt.. Idag har det varit sådär galen varmt och skönt igen, våren är här på riktigt!!! Eller det är fanimig typ sommarvärme, helt galet faktiskt. ÄLSKAR DET. Jag och Mathias tog bilen ut till fiskebäck och satte oss på en klippa/berg och njöt av värmen och bara pratade om livet typ. Älskar såna stunder i livet. Efter det stack vi och storhandlade så nu har jag kyl och frys fulla igen! Blev konstigt nog mkt billigare än det brukar, fasst jag köpte typ precis samma som vanligt om inte mer.. Konstigt, men inte mig emot! :D Köpte två påskägg som jag tänkt fylla till maria o mattan men godiset kostade tydligen 3.75/hg i påsketider, vilket givetvis innebar att det var heeelt utrensat. Har aldrig sett så tomt. Så nu har jag inget godis att lägga i äggen, tråkigt nog. Kanske ska gå ner till ica nu och fixa det, nej det orkar jag nog fan inte hehe. Kanske fixar det imorgon förmiddag.

Imorgon ska vi hem till ida och käka påskmat. Idas killes mamma och bror ska dit, jag har aldrig träffat dom så det blir väl lite spännande. Ska iallafall bli gott med påskmat, mys med sånt. Min Papi är ju inte i gbg, John jobbar och Maria jobbar så det är väl tur att vi har någon annans familj att fylla ut med hehe.

Nääe, nu vet jag inte om jag ska joxxa ner någon mer text. Skriver väl en annan dag :) Ha det fint, Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0