Monday

Goodmorning solstrålar ;) Jag är uppe med tuppen idag. Detta för att jag måste förbereda mig inför seminariet idag, fick inte gjort det igår. Maria fick ett ryck och åkte och köpte färg till hall så det påbörjades ett projekt där. Vi har innan haft en beige/brun hall med lite halvful thaikänsla typ. Nu byter vi ut mot rosagrått och glada färger ;) Planen är att det ska matcha alla våra sneakers och jackor typ. Eller det ska gå i den känslan typ. Får se hur det blir..

Idag ska jag ju som sagt ha seminarium, sen slutar jag klockan 12, göttans. Då åker jag nog hem och målar eller något sånt. Vi ska ju fixa köket också men måste köpa mer vit färg dit och så och jag är ju som bekant inte särskilt tät just nu ;). Jag är mest taggad på att få köket fint och maria på hallen. Men till köket behövs även ett köksbord och det behövs ju änna lite cash till det också. Well well, det blir fint i sen takt :) Har ju bara bott här i ett år nu höhö. Nej men vi har mysigt nu också, det är bara lite ofärdigt typ. Jag är kass på inredning och på att få saker gjorda så jag kan ju inte påstå att det är jag som drar i trådarna.. Skulle behöva måla om i mitt rum också men det får bli ett
senare projekt. Behövs ju färg till det också hehe.

Vafaaan svamlar jag om? Jag skriver liksom rakt av mina tankar liksom. Blir ju lite lagom intressant va?:) Nej, dags att plugga så jag inte gått upp 1.5 timme för tidigt i onödan ;) Ha en fin dag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0