Monday

Tjena tjena. Trött liten flicka här hehe. Ska snart sticka till skolan. Har redan varit där från kl 8 men sen var det långrast typ så stack hem sålänge. Somnade som en sten på lektionen, verkligen djupsömn typ. Han som höll i det har EXAKT samma röst som någon sagoberättelse från tv från när jag var liten. Eller typ pettson eller nåt. Dessutom är han sjukt långsam, och pratar om inte så värst roliga grejer. Verkligen sövande med andra ord.

I helgen har jag ju varit i varberg. Jag jossan och raman åkte upp till aleksandra. Mycket trevlig helg! Vi grillade och gick ut och dansade och sådära, mycket kul. Igår tog vi även en sväng förbi ullared, kuuul! Är mycket nöjd med min helg. Hade doick behövt sova ut, blir ju aldrig ordentlig sömn efter en partynatt, sen fick jag sova nästan 6 timmar inatt, vilket är alldeles för lite för mig. Är helt jävla väck idag.

Ikväll ska jag och Mathias gå på fotbollsmatch! :) Kuul! Jag har aldrig varit på någon sån match tror jag. Ska bli roligt. Nu måste jag sticka tillbaka till skolan. Meep. Poor me. Hehe. Idag ska jag sova så jävla tidigt, hjälp vad skönt! Ha en fin dag. Puss å hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0