Onsdag

Tja tja tja. Onsdag idag och jag ska snart sticka till skolan. Har skola 9-16 idag, sköjjigare än någonsin. Igår provade jag iallafall på mitt nya jobb! Det gick helt okey, eller jag gick ju bara bredvid typ, men känns helt okey. Jag var helt jävla galet trött i huvudet på slutet men jag överlevde. Mina fötter dog lite dock, bättre skor nästa gång med konstant promenering i 7 timmar typ! Vet inte hur jag ska kunna komma ihåg allt men jag hoppas det går bra. Ska dit imorgon och på fredag också så då får jag väl försöka memorera lite mer..

Jag slutade kl 22 igår och då kom min fina pojkvän och hämtade mig. Tycker jag hade vart värd en go sovmorgon idag men ska kila till skolan och vara duktig ;). Kan inte se hur jag ska hinna göra klart allt den här månaden men det brukar ju änna lösa sig. Längtar till sommar och vila och sol och bad! Kroatienplanerna har ändras ett par ggr nu, mathias är galen i resetänk. Han kommer med nya förslag varannan dag typ. :) Får se vad det blir men bra blir det hursomhelst!

Nu måste jag klä på mej o sminka mej lite. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0