Peptalk

Tjaaa :) Solen skiner idag och det gör mig så himla himla himla himla glad. Sitter vid mitt öppna vardagsrumsfönster och njuter i fulla drag. Har just käkat upp min goda frulle och sådär, ska hoppa in i duschen snart och göra mig iordning så att jag kan ta mig ut!

Hittade ett gäng ljudklipp på min dator. Peptalks-ljudklipp. Ja alltså, jag köpte ju min dator begagnad typ så den som hade den innan måste haft dessa klipp. Jäkligt roligt faktiskt, klipp som är som gjorda för mig. Typ, innan ett jobbigt möte, om du fått kritik, tacksamhet, självförtroende-boost osv. Lite väl passande att detta låg på just min dator hehe. Nu kan jag öppna ett klipp varje gång jag har en dålig känsla ;) Hhee. Det är lite sådär halvlöjliga klipp men bara det gör ju att man drar på smilbanden och det är ju bra det också.

Jag tror att det förövrigt börja lösa sig för mig på jobbfronten verkar det som. Ja, om dom gillar mig då, det hänger på det också. Men iallafall så ska jag på möte på måndag, känns bra faktiskt. Väntar på besked från ett annat jobb men det får jag inte förän om två veckor så har just nu lite beslutsångest för hur jag ska göra. De två jobben är nämligen under typ samma period. Inget av dom är under hela sommaren. Det jag helst vill ha är under en kortare period, dessutom är det det jag får reda på om två veckor. Alltså sitter jag nu med möjlighet (om dom nu gillar mig) att få jobba några veckor längre, lite längre bort, men det får jag ju liksom reda på NU. Säger jag nej till detta och inte får det andra så är jag ju körd liksom.. Nåja, jag får prata med dem på måndag. Hon pratade lite om tim-vik. så jag funderar på att säga att jag vill ha det nu fram tills i sommar och så om dom behöver och om jag kan skjuta på beskedet om just sommar-vik. ett tag till. Hm, ja så ska jag göra. Gäller bara att jag får ur mig det på ett bra sätt, ibland har jag så svårt att formulera mig när jag är nervös! Eller typ jämt hehe. Äsch det kommer gå bra, jag kan ju lyssna på peptalket innan så löser sig allt ;) Båda jobben har jag fått hjälp med av Mathias. Han är ju bäst liksom. Och än en gång bevisas det att man typ bara kan få jobb genom kontakter hehe. Nej ska låta bitter, men det är ju lite sjukt faktiskt. Jag är jäkligt glad iallafall att jag fått hjälp med det nu, min pojkvän är snällerisnäll!:D

Nepp, time to duscha. Ha en fin dag i solen! Kanske skriver sen, får se. :) Ciao

gammal bild på liten soltjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0