Ps. don't be too happy.

In på jobbsökandet igen. Dom ynka annonser jag sparat för att söka, dom ynka som jag KAN söka typ, har nu försvunnit. Varför? För att jag är efterbliven och gör inte allt på en sekund. Nu skulle man kunna vara positiv och tänka att, ja men det är ju bra för nu lär hon sig att inte skjuta upp saker. Frågan är bara hur många gånger i mitt liv jag ska bli påmind om det. Eller så skulle man ju kunna tänka att det då inte var meningen att jag skulle få dom jobben, för allt har en mening, eller? Men fuck no, finns ingen mening med att jag ska ha ångest över att jag inte har något jobb i sommar, att jag ska känna mig värdelös för att jag FANIMIG ÄR VÄRDELÖS SOM INTE BARA SKAFFAR MIG ETT JÄVLA JOBB. Åh, alltså jag är fan så trött på mig själv. Men jag ska liksom leva i denna människa resten av mitt liv, så det är så onödigt att hata sig själv.

Anledningen till att jag skjutit på ett av jobben? För att man behövde bifoga foto. Jag har drygt 900 taggar på facebook, inget av dom jävla fotona duger till ett CV. För jag kan inte vara seriös på kort. Nämnde jag att jag är trött på mig själv? Ah.

Nepp, nu går jag från datorn på riktigt. Helvete. Vill känna mig fucking duktig. Får städa lite eller nåt för att höja den känslan. Hejdå. Och ja, bitterfittan är framme snabbare än blixten. Nåt är ju fel. Eller nej jag är inte sådär deppigt bitter nu. Bara jävligt trött. Jag vill liksom ge ifrån mig jordens största suck åt mig själv. Kolla lite snett och sådära. Hej.

CVmaterial?






Kommentarer
Postat av: Linn

Tänkte på kortet där.. Om du skulle ta och le lite mer snett så... ja, då skulle de nog funka bra i ett CV.



Jag tycker du är bästast ändå, även om du är trötter på dig själv så är inte jag de :) Kan du inte höra om du kan få jobb i Arvika ändå då?

2011-04-06 @ 21:41:16
URL: http://linnjoa.blogg.se/
Postat av: Linn

Tänkte på kortet där.. Om du skulle ta och le lite mer snett så... ja, då skulle de nog funka bra i ett CV.



Jag tycker du är bästast ändå, även om du är trötter på dig själv så är inte jag de :) Kan du inte höra om du kan få jobb i Arvika ändå då?

2011-04-06 @ 21:42:48
URL: http://linnjoa.blogg.se/
Postat av: Linn

Tänkte på kortet där.. Om du skulle ta och le lite mer snett så... ja, då skulle de nog funka bra i ett CV.



Jag tycker du är bästast ändå, även om du är trötter på dig själv så är inte jag de :) Kan du inte höra om du kan få jobb i Arvika ändå då?

2011-04-06 @ 21:44:35
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0