Saturday

Hej. Fin solig lördag idag! Jag är ganska nyvaken. Har just käkat frukost och druckit mitt morgonte. Ska ta och göra mig iordning och ta mig ut en stund. Har inte planerna för idag helt klara, vet bara att jag ska träffa Jessica och några till ikväll. Tanken är ju party men i och med att jag inte vet om jag får något jobb i sommar typ så är det ju inte direkt läge för mig att göra av med pengar. Eller jag har förresten knappt några pengar att göra av med hehe, denna månaden gick pengarna som smör. Men jag funderar på att vara med dom, men inte dricka massor liksom. Jag är ändå inte det minsta sugen på att bli varken full eller bakfull. Jag är ju inte som när jag var liten, för blyg för att hänga på ändå liksom ;) Tror jag hehe.

Igår tog jag mig ut på en liten springtur! Gött som fan att jag gjorde det. Hinner jag idag ska jag nog springa lite igen, annars kanske imorgon eller måndag. Jag hatar faktiskt att springa ute, jag blir trött efter typ 10 meter, mkt jobbigare än löpbandet på gymmet. Men jag måste ändå röra på mig lite nu när jag inte har något gymkort. Jag tillåter mig att promenera så mkt jag vill när jag är trött, det är ju bra det också. Är ju bra att komma ut nu när det är sol också så man får i sig lite d-vitamin.

Nej gud vad ointressant jag skriver. Är tatueringsmässa idag och imorgon, kanske ska dit. Får se vad som hinns med. Är verkligen i stort behov av att tvätta så jag borde stanna hemma och göra det.. Nepp, nu ska jag göra mig iordning. Ha en fin dag, jag kanske skriver sen igen :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0