Sol + Gård

Det är superfint väder idag och eftersom jag inte gick utanför dörren igår så tänker jag inte låta dagen fly från mig idag igen. Nu har jag brett ut en filt på gården och sitter och försöker dra i mig lite D-vitamin och få lite fin färg :) Eventuellt fräknar, det blir jag också nöjd med. Min skärm är blank vilket är jäkligt opraktiskt när man ska sitta ute men jag vägrar bry mig om det, får bara glo lite nogrannare ;) Mest av allt ser jag bara mig själv speglas i den men det är ju okey det också höhö.

Seminariet idag var ungefär som en vanlig lektion men med lite lite mer diskussion och vi fick fråga massa frågor typ. Våran lärare är så flummig på nåt sätt, hade honom första kursen. Han är cool och ser inte alls ut så som man tror att en professor ska se ut. Eller så är det det han gör. Professorer verkar ju inte vara stela kostymnissar direkt utan lite röriga lufsiga gubbar. Tänker jag mig iallafall hehe. Han är bra iallafall, bra med pedagogiska lärare!

Efter seminariet tog jag Jessica och Jessica  en promenix i solen in mot stan, jessica kollade lite skor sen satte vi oss och lunch/fikade på en uteservering! YES VAD GÖTT DET ÄR. Nu kommer mitt liv tillbaka känner jag, solen bara ger mig all ork och livsglädje tillbaka. Försöker att bara suga i mig allt bra som denna vår kan ge en. I framtiden ska jag fanimig tillbringa en längre tid i ett varmare land än Sverige. Tror jag är skapt för det. Min pojkvän är helt inne på att vi ska åka till Kroatien en vecka i sommar förövrigt, inte mig emot!!!


Hmm, nu orkar jag inte sitta här och försöka se vad jag skriver mer. Ha en fin dag. Ut i solen med er!;)

Är helt omöjligt aatt se hur bilderna ser ut, men ser den rolig ut så bjur ja på det ;) Hatar bildlösa inlägg. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0