Sunday

Hej på er :) Jag sitter och kollar på polisprogram på tv, intressant intressant intressant, limpi i framtiden ;). Ska fräscha upp mig lite och plocka iordning lite här hemma. Var ju ute och röjde igår, det var kul! Jag drack inte mkt men blev typ fullast ändå, är galet lättpåverkad numera. Gör inte så mkt iofs, jag hade kul men är inte bakis idag så jag är nöjd. När jag var yngre fick jag alltid ångest över precis allt jag sagt typ, sånt trams orkar jag inte med nu när jagf är stor ;). Nej alltså jag var inte galet packad igår men sådär övertaggad liksom. Rastlös är mitt andranamn med alkohol i mig.

Det var galet soligt förut så jag hade tänkt sätta mig på gården och sola lite (lyckades få några få nya fräknar igår, glad blev jag!) men nu har det plötsligt blivit molningt. Hur hände det? Nåja, då får jag vara duktig här inne istället.. Kanske ska plugga lite. Mathias är och käkar med sin pappa så jag kan ju passa på nu när jag är ensam :). Nej gud vad jag har tomt på skrivfantasi. Ha en fin dag, hoppas solen kikar fram :D. Ciao

yesterday

Today. Älskar flätor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0