Tisdag.

Tjaaa. Ännu en dag med strålande sol, lyckliga tider. Jag håller på och gör mig sakta redo för dagen. Idag ska jag "gå bredvid" - lära mig att jobba på mitt nya timviksjobb. Lite lite nervöst bara, är mest rädd att jag ska bli för trött haha. 7,5 timmar på en gång, får se hur det går! Blir iallafall gött med lite pengar. Vet inte hur mkt jag kommer hinna jobba den här månaden för har ju crazy mkt att göra i skolan, men vill gärna försöka få in något litet pass. Vore så jävla gött att tjäna lite pengar INNAN sommaren så att man kan få lite semester då utan att vara luspank liksom.. Men bör ju få betalt för dom här tre dagarna bredvid iallafall så det är ju alltid nåt. Sen vet jag ju inte hur jag ska jobba i sommar än, men får nog reda på det i veckan! :)

Jag börjar klockan 14.30 och ska in till stan och fråga västtrafik hur jag billigast åker dit lite innan. Ligger utanför götet ju. Hoppas de finns nån bra lösning, vill ju inte bli ruinerad bara på vägen dit hehe.

Näe, sitter och kollar annat hela tiden så vet knappt vad jag skriver. Ha en fin dag, gå ut och ha picknick vettja! Det hade jag verkligen velat ha idag. Ciao :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0