Torsdag

Tja. Måste påminna mig om att det är torsdag hela tiden, har typ hela dagen trott att det är fredag. Vet faktiskt inte varför men det blir ju så ibland! Idag har jag varit i skolan och pluggat lite med några klassisar. Det var najs, gick snabbt o så. Jag och jessica klurar på hur vi ska lägga upp b-uppsatsen, ganska spännande hela grejen faktiskt! Man ska liksom göra allt från scratch, med egen idé och allt nästan. Tror jag är stolt när jag är klar ;)

Efter den lilla skoldagen åkte jag hem en stund, sen in till stan med maria en snabbis. Efter det åkte jag till biblioteket och lånade en bok och skrev ut CVn.. Måste fan köpa mig en skrivare. Har tänkt det i ett år och fortfarande inte gjort det, insane. Åkte sen in till centralen till ida och lämnade lite grejer åt henne, sen och handlade och postade cv;) En riktigt flängig dag med andra ord! Älskar ljuset ute, det ger mig så mkt mer energi. Sitter nu här hemma och funderar på hur jag ska styra upp dagen.

Igår satt jag fan vid datorn hela jäkla dagen typ, så det tänker jag verkligen inte göra idag. Ska göra mysigt här hemma nu så att jag kan chilla med min fina pojkvän ikväll i lugn och ro. Han kom när jag gått och lagt mig igår, och av någon anledning känns det som om det var längesedan han o jag bara hade myskväll ihop. Jag ska laga stuvade makaroner, gud vad gott! Var skitlängesedan jag åt det. Tänker bara vila ikväll och inte vara bitter på mig själv. Imorgon ska jag dela ut lite CVn tänkte jag. Kul! Ja det ska bli skitkul En ny upplevelse ;) Positivt tänk höhö..

Ha en fin eftermiddag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0