Tuesday

Tjaaaaa. Allt bra?
Med mig är det finfint, sitter och myser med mig själv. Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag så jag är redo att lägga mig när jag vill. Eller så väntar jag med duschen till imorgon. Mitt hår är som ett fågelbo, vet inte vad som hänt med det. Som en stor risbuske. Men jag gillar det ändå! Det är ju äntligen långt igen. Dessutom har jag hela mitt liv stört mig på att det varit så glattigt så att det är lite strävare nu får jag fan vara nöjd med :P

Jessica messade nu om att jag kan läsa igenom en uppsats nu, låter som en bra idé så det ska jag göra. Verkar vara en hel del att göra denna kursen så det är bäst att vara riktigt ambitiös! Har beställt några böcker med jessica nu, alltid lika roligt. Men bra att jag o jessica kan dela på dom, blir ju liksom hälften så dyrt då!:)

Nej, jag har ju verkligen inget vettigt att skriva idag. Har varit ganska skadat trött idag igen. Inatt vill jag sova massoooor. Ska träffa jessica imorgon å fixa klart en plugg-grej men det är runt 10.30 så nu får jag sova! Nej nu kom maria hem, kan inte koncentrera mig på å skriva mer :P Hare fint :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0