Augusti

Hej på er. Nu var det hundra år sedan jag skrev, har liksom varken haft tid eller ork. Sedan jag skrev sist har jag flyttat till örgryte med min pojkvän. Vi bor nu i vår mysiga lilla källarlägenhet :) Trivs här, men har än så länge inte riktigt vant mig. Känns lite som att komma till ett hotell varje dag hehe. Men det känns bra.

Nu sitter jag här o funderar på vad jag ska göra med min kväll. Kanske ska sitta o glo på en film i min ensamhet hehe. Mathias ska iväg o tränaa. Nu sitter han o spelar alfapet med en kompis. Jag är social o sitter vid datorn. Hehe. Försöker kolla upp när jag börjar skolan men det verkar omöljigt. Får ringa dom imorgon o se om det går att kolla. Fick reda på förut att jessica får fortsätta iallafall, hon klarade sin tenta så jag är glaaaaad :D

Jossan kom hit en stund förut å käkade lite kantarellmackor (mattan har varit bäst o plockat<3), sen gick vi på en promenix. Jag måste börja röra på mig o äta bättre. Har gått upp ett par härliga semesterkilon, utan att ens ha haft någon vidare semester. LOL på det. typ. Jag har 4 pass till i j obba nu, sen hoppas jag att dom inte frågar mig på ett tag DÅ JAG UPPENBARLIGEN INTE KAAAAAN SÄGA NEJ. Vill vara ledig när skolan börjar!

Åh, är rastlös. Vad att göra? Nästa vecka kanske linn hälsar på mig :D :D Jipppiiiiiiie!!! :)



Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0