Fredag

Tjo tjo. Gud vilken morgon. Jag hade bestämt mig för att vara jätteproduktiv och få gjort en massa innan det var dags o sticka hemifrån. Ändå sitter jag bara här och slöar hehe. Ska klä på mig och sticka till hittegodsgrejen, har inte fått gjort det än. Sen iväg o fortsätta städa, suckelisuck. Men har gjort det värsta nu så jag har egentligen inte så mkt jobbigt kvar. Bara skrubba lister o sånt, det går ganska lätt ju, jämfört med kök å sånt jobbigt. Köket äör iofs inte helt klart än hehe, har typ lite kvar i varje rum. Intressant antar jag. Var o fikade med jossan en stund igår innan jag satte igång, mysigt mysigt! Hon funderar på att flytta till malmö. Cool tanke att flytta sådär, jag kanske gör det i framtiden. Vore grymt att bara börja om pånytt. Kanske ett annat land?

Häromdagen var jag duktig o promenerade hela vägen till biblioteket och lånade alla bäcker till kursen i skolan, jävligt gött, nu slapp jag den utgiften. Får se om jag även är duktig o läser något inna nvi börjar, vilket var min plan ;). Ser lite fram emot att skolan ska börja, få lite ordning. Eller nej, helst skulle jag viljat vara ledig ett tag till, har inte riktigt fattat att det är redan på måndag! :(:( Men, ska ändå bli skönt att använda hjärnan lite typ, vara duktig på ett annat sätt än att gå upp skittidigt till jobbet. Blabla.

Har tänkt en massa i dagarna, tänker massor nu men har inte riktigt haft tid att sätta ord på alla mina tankar. Är bara som en stor tankemassa i huvudet som inte kan redas ut. Behöver nog gå en lång bit o fundera lite. Eller vara ledig, tänker på vad som måste göras hela tiden. Hatar att det alltid finns massa måsten, o dom tar aldrig slut. Lalalaa. Nä, ja bara tjötar.

Jag ska göra mig klar nu o förhoppningsvis hinna städa lite innan jag måååååste gå hemifrån ;) Ha en fin fredag! Ikväll ska jag hem till ida och chilla lite. Ciao! Puss

Förövrigt så måste jag verkligen klippa mig, har dreads i bakhuvudet nu typ. Ska nog ta mig tid till o göra det i veckan. Eller kanske imorgon tillomed? Vore fan bra!

Mitt hår i sin bästa kvalitet. Tänk om det vore så lent och helt nu ;) 5-6 år sedan detta, innan jag fastnade för ljusa slingor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0