Glad

Välbehövd ledig helg. Har varit en fartfylld vecka med tidiga jobbmornar (som äntligen är över!) och massa fullt upp med att träffa folk osv. Igår hade jag filmkväll med mathias o några av hans kompisar. Har varit hos pappa och chillat idag och sen kommer jossan o kanske jessica hit, vi ska chilla eller eventuellt gå ut, det beror på vad vi känner för sen. Trivs så bra i mitt nya hem, med min fian pojkvän. Love it. Googlar resor nu. Är fattigare än fattigast nu efter flytt och någon som stulit pengar på mitt konto (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), men framöver kanskeee.... Drömma kan man iallafall. Är iallafall glad, o tacksam för mycket. Försöker ha mycket energi och inte vara mitt tråkiga torra jag, det funkar ganska bra. Har massa fina vänner, fin pojvän o fin familj. Rik på det är jag iallafall och det kan inte övertrasseras bort ;)

Dags o kila, ska möta jossan nu. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0