Godmorgon tisdag

Gordmorgon kära ni. Jag ligger på soffan o dricker morgonte, fan va gött. Ska alldeles strax gå ut till vagnen, tänkte passa påa tt inte missa den idag, vilket jag gjorde varje gång jag åkte hemifrån igår, 3 ggr alltså. Hann i tid ändå, tur jag har snabba ben ;) Är Rätt sugen på att liga kvar här, men det går fort, bara tre timmar i skolan. Efter skolan sk ajag ju som sagt till majorna o flyttstäda! Ska även möta jossan så hon kan låna min lagbok..

Väckte mathias imorse när min klocka ringde å sa att hans alarm ringde. Hehe, då är man trött. Kunde inte för en sekund tro att jag skulle vara tvungen att gå upp ;) Nä, faaan, måste gå nuuu ju! Suck! Missa rsäkert vagnen ändå, jag är störd. CIao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0