Hemma

Hemma från jobbet. Det var ganska kul att jobba. Innan var jag lite nervös för att gå dit eftersom jag inte kände någon, idag blev jag glad att se varenda en typ. Troligtvis för att jag tyckte det var så jobbigt i skolan imorse. Det är så intressant det där. Att den sociala förmågan är en färskvara är det ingen tvekan om. För varje hinder, blir det som känts jobbigt men som är lite lättare än hindret, mer och mer en barnlek. Jag får aldrig glömma utmana mig själv. Tillslut kanske jag blir den människa jag vill vara helt o hållet? Helt chill och orädd? Ibland är jag det, men det gäller som sagt att hålla det uppe. Inte vara på latsidan och vara bekväm. Göra saker som känns lite jobbiga, så blir resten så mkt roligare.

Börjar 8 imorgon så ska väl gå å lägga mig om inte en så jättelång stund. Vill bara sitta med mitt nya goda kaneloäpplete och mysa lite :) Mums fillibabba. Ska vara social med min pojkvän som kom hem från fotbollsmatch nu också. Skriver kanske imorgon igen, efter skola och flyttstäd ;) Ciao! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0