Måndag

Hej på er. Sitter hemma i min ensamhet och bara är. Hade lovat att gå ner och kolla på mathias fotbollsmatch men bestämde mig för att strunta i det. Är skönt att bara sitta själv en stund, bara vara ledig. Eventuellt att jag tar en promenad ner om en stund för o kolla slutet, men jag vet inte. Då måste jag klä på mig o massa sånt, det orkar man väl inte?

Hade iallafall en grymt bra helg men en av mina fina bästisar, Linn. Vi var ute o partade, slappade, skrattade, var arga (inte på varandra tack o lov ;) ), åt, sov, ja ni vet. Bara va liksom, hade en nice helg. Trist att vi inte bor i samma stad men får liksom påminna mig om att vi faktiskt bor nääära varandra, det går snabbt att åka. Efter att hon åkt hem kom ida hit o vi satt hemma o kollade film o chillade bara. Känns som om ja har sjukt mycket tid med mina nära just nu, det är sån himla lyx, sjukt bra liv liksom.

Idag har jag inte gjort ett skit, har inte ens varit utanför dörren (till tvättstugan vägg-i-vägg som längst). Därför vore det kanske bra att ta en promenix ner till mathias match. Får grönna påt e litta stönn te.

Pajjade förövrigt linns tele i fredags. Helt jävla ofattbart. Vet inte vad som hänt med mig, har varit sådära galet otursförföljd sista tiden. Ja, ni som känner mig kanske tänker att jag alltid varit klantig, men nu är det fan värre. Tappade bort två bankkort, det ena blev snott antagligen o någon snodde tusen spänn från det, tappade bort min nyckel i veckan, pajjar lampor hipp som happ, min telefon pajjade förra veckan, o inte nog med det så gör jaaag slut linns telefon. Herregud, pinsamt är det. Okey att göra sönder sin egen, men någon annans. Skit också. Och jag blev svinfull i fredags och en man slog till en tjej så jag fick damp. For real, damp. Tror typ jag fick ut hela mitt livs agressioner mot elaka män på honom. Nä, inte riktigt, men mycket av dom.

Hade skrivit en lång lista igår på saker som jag skulle gjort idag, jag har inte gjort ett dyft hehe. Eller jo, tävttat någon maskin men det räknas ju knappt. Får ta tag i mig imorgon, på riktigt. Kanske behövde en riktig latisdag hemma bara :)

Joxskrivande, orkar inte flumma mer. Ha en fin kväll. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0