Måndag

Tja. Var lite sugen på att skriva ett långt inlägg men tiden sprang visst iväg så det hinner jag inte.

Idag var första dagen i skolan. Först ville jag bara dö, hatade känslan av att sitta själv bland hundra personer, veta att vi har en hård kurs framför oss och nu med nya folk (plus såna jag känner igen). Stack hem på lunchen för å äta, sen hade vi gruppmöte å då kändes allt lite bättre. Min grupp verkar nice, mycket skönt! Så gick från skolan andra gången med mer energi, stack in i haga å köpte rökelse o gott te för att få till hemmakänslan här lite mer :)

Ikväll ska jag jobba, ska på nåt sätt bli skönt. Såklart hade det varit bättre om jag varit hemma o fixat och framför allt läst lite i kursböckerna, men tre timmar på jobbet känns nyttigt. Haha, har lite ångest för att jag inte jobbade något förra veckan så det kanske är därför det känns skönt. Eller jag vet inte. Är jobbigt att jobba kväll också, värsta stressen och jag kan inte allt så blir ju stressad bara av det hehe. Men men, tänk positivt tessan ;)

Näfan, hann inte långt alltså, måste sticka nu! Ha en fin kväll, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0