Onsdag

Tjenatjena. Orkade mig upp till skolan idag med ;). Slutade visst kl 10 så var bara där i 2 timmar. Mathias hade fått med sig den enda nyckeln vi har (jag har ju tappat min) så jag lallade omkring i stan tills han kunde åka med den till mig på sin rast. Detta resulterade i att jag kom hem med ett par jeans, ett par skor och en skinnjacka! :) Jihooo. (försöker att inte känna pengaångest). Har verkligen gått omkringt och känt mig sunkig senaste veckan med bara gamla grejer osv, dessutom är jag ju större nu än förr så mkt är för litet, så jag behövde fan handla lite. Behöver mera klääääder men det får bli senare. Eller ja, min garderob svämmar över, men jag shoppar så sällan så mkt av det är gammalt o fult. Skulle behöva massa nytt så jag har samvete att rensa ut ;) Rensade en del innan flytten men skulle vilja ha en helt ny garderob hehe.

Fick även hämta ut min telefon idag, gud vad skönt! Den såg plötsligt mer sliten ut än vad mindes men jag ska allt stå ut med den ett tag till :) Är väldigt sugen på en iphone, men när jag tappade linns blev jag ännu mer rädd för att skaffa en. Haha, har ju inte velat köpa en dyr tele av just den andledningen och nu tappade jag hennes bara jag höll i den lite, sjukt. Så nej, det verkar inte vara meningen att jag ska ha nåt annat än en billig sak :)

Inatt ska jag och mathias hämta jessica o julia på flygplatsen. Måste därför hålla mig vaken länge idag ;) Vi ska baka bullar jag och Mathias :). Funderar på att ta en liten powernap så jag orkar med hela dagen. Behöver verkligen plugga, men kanske kan ta en liten nap och sen börja med det. Skulle vilja städa massor också men kanske får vänta med det tills imorgon, när jag fått läst en del istället :) Tvättar åtminstone, det kanske räcker med duktigheten där?;)

Nä, nu ska jag prova mina nya grejjor, fixa tvätten sen då antagligen sova lite! Imorgon är jag ledig från skolan :D Ha det gött, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0