Onsdag

Ciao allihopa. Hoppas det är fint med er, det är det med mig. Ligger o dricker morgonte o försöker starta upp denna dagen sakta men säkert. Har senaste två dagarna sovit typ 10-12 timmar per natt, ganska skönt kan jag säga. Egentligen kanske man kan tycka att jag borde gå upp tidigare och få gjort lite vettiga saker, men jag orkar inte stressa. Är ju trots allt ledig, även om det finns saker som borde göras :). Hade kunnat få jobba på båda mina jobb denna vecka men jag står emot min duktighet och sådära och vägrar. Måste fan va ledig, älskar att inte ha något planerat :) Sen är det ju nice med extrapengar, det är ju det som skaver liksom.

Igår tog jag mig hem till maria, hann inte till hittegodsavdelningen, vilket var tur då jag upptäckte förut att det var stängt igår. Städade en del hos maria, putsade ett fönster o lite till sen hann jag inte mer, tar sån jävla tid att städa grundligt! Sen tog hon, jag o pappa en promenad inåt stan då maria skulle jobba, sen gick jag hela vägen hem! Hurtiga jag :) (och fattiga, har inget spårvagnskort haha) Känner mig taggad på att röra på mig, fick sån jäkla energi av att promenera i förrgår så nu är det tid för hurtighet! Kan börja med lite promenader nu, sen ska jag köpa badhuskort, eventuellt gymkort, får fundera påd et. Ska även laga min cykel, så jag kan cykla dit jag ska innan det blir för kallt :). Såna här duktigheter har jag haft planerat många ggr i mitt liv (framför allt i samband med en flytt, då man kan planera sitt "nya liv"), men den här gången är det verkligen dags! Jag känner mig typ snyggare bara efter en promenad haha, hur löjligt det än låter, för att jag ser fram emot att bli tränad. Därför är det bara efterblivet att bara vara stilla jämt och känna sig osund o slapp. Näää.

Ska sätta mig och kolla upp lite böcker till skolan nu, o fixa lite annat grejs, innan det är dags att åka till maria igen. Vill få gjort mkt där idag. Hoppas ni får en fin dag! :) Ciao!

HAhahahaaaa, tog upp webkamerafunktionen för å slänga in en bild, ligger med datorn på magen så bilden som kommer upp är jag , blek med världens dubbelhaka!!! Hahhaahaa. LÅter töntigt, men ni vet hur man blir ibland på kort o så, men det var typ som en liten hint om att jaaa, du behöver nog röra dig lite ja. En promenad räcker inte ;) . Nu var jag ju såklart tvungen o överdriva på själva fotot, men ja. Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0