semester?

Är nu hemma efter ytterligare en kväll på jobbet. Mina fötter är halvdöda efter många många dagar i platta hårda stålhätteskor men nu ska jag inte ha på mig dom på ett tag.:D För nu har jag semesteeeer! Haha, känns urlöjligt att säga så, är ju bara ledig en vecka drygt hehe, men man kan ju försöka tagga lite iallafall.

Sitter hemma och myser lite själv. Älskar att bara sitta och chilla i min ensamhet och inte göra någonting. Mathias kommer snart, vi ska kolla på film. Jag ska vara snäll, har varit en bitch senaste dagarna. Jag är inte världens bästa på att hantera pms, stress, trötthet o konstant sällskap.. Älskar sällskap men det där är nåt fel på mig, har alltid varit sån. Hatat ensamheten, är sjukt jäkla sällskapssjuk, men har jag för mkt sällskap en lång tid så blir jag typ stressad hehe. Efterblivet.

Sitter o kollar flygbiljetter nu till berlin. Tänker åka o hälsa på linn där i oktober. Är långt kvar jag vet men något ska man ju roa sig med hehe. Kanske chockar mig med att åka i slutet i september istället men känns rätt bra med oktober. En liten tripp iallafall :) September lär gå jäkligt fort, har redan massa inplanerat o skolan börjar s¨å vill ju gärna vara ambitiös från start, annars kommer jag typ aldrig igång.

Lalala, sitter med tusen flikar uppe så har typ ingen koll på vad jag skrivit, lika bra att lägga ner ;) Godnatt! :)

gammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0