Sista

Sista passet för i sommar ikväll. Tror jag. Om dom inte frågar om jag vill jobba mer o jag inte kan säga nej. Hoppas inte det. Dom frågade om jag kunde jobba nästa vecka. Först sa jag javisst inga problem. Sen gick jag och sa nej ändå hehe. Såg framför mig hur bitterheten skulle krypa fram hos mig efter noll ledighet, usch nej sånt orkar vi inte med :) Har redan jobbat idag, 4.45 timmar, stod och hängde över maskinen, såg nog lagom pigg o rolig ut. ;)

Nu måste jag klä på mig. Min man gör mat till mig, börjar änna bli lite bortskämd. Går till jobbet som en sunkis idag, orkar inte bry mig. Min mage har gjort ont till och från hela dagen, längtar efter ledighet och lathet. VILL FAN RESA!!! Jessica o julia åker till turkiet idag, två veckor. Jag är inte avis? Wtf. Kan inte beskriva hur avis jag är hehe.

Nä nu ska jag inte sitta och klaga. Är ju rätt nöjd, har bara sån där konstig sol&bad-abstinens nu, sån som jag får några gånger per år. Tänker liksom inte på något annat typ. Nepp, nu måste jag klä på mig igen! Ha en fin eftermiddag kväll! Efter jobbet ska jag kolla på film, om min pojkvän kommer hem i tid typ. Annars kanske jag kollar på juno själv :D

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0