Söndag.

Imorgon börjar skolan. Jag har ingen energi. Klockan är redan halv nio, jag känner mig nyvaken. Mathias är duktig, han har rensat massa kantareller o är i sovrummet o tränar med skivstång o grejor. Jag bara ligger här. Helt lam. Har ätit nyttig mat idag. God som tusan. Omelett med sallad, men bönor o quinoa o sånt i. Ska äta nyttigt. Få massa energi.

Tog mig in till stan förut. Tänkte mig en mysig ensamshoppingtur. Hittade inget fint. Verkar vara tråkigt mode i höst. Blev stressad, gillar inte nordstan. En kille sa till mig att jag såg läskig ut. Suck på honom. Åkte till Mathias, vi åkte hem. Stack in på focus o köpte kavel för att vi skulle baka, blev inget av det. Antar att det är för att jag är lam. Ska duscha nu. Ta tag i mig. Tur att jag kom in till stan idag. Annars hade jag nog inte rört mig en millimeter. Skit. Imorgon börjar skolan. Jag vet inte när. Känner ingen att fråga. Jiihaa. Ha en fin kväll kära ni, jag är galet trött hehe. Ciao.


Rester av min klantighet...

mupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0