Tisdag

Hallå allihopa. Vaknade ensam imorse, första gången på sjukt länge. Min pojkvän är o jobbar, eller ja, han är och lär upp den nya killen som ska ta över hans jobb hur det ska gå till. Störda som ens ber om det tycker jag. Nåja. Jag sitter o har nyss käkat frukost, jag ska göra mig iordning o ta tag i den här dagen. Måste till polisen o kolla om npgon varit snäll o lämnat in min nyckel, o så ska jag hem till maria o flyttstäda. Det är typ det jag ska ägna denna veckan åt. Rolig semestervecka va? Men ändå skönt att jag kan göra det i min takt tyyyp, känns som om jag ska iväg och jobba hela tiden, så lyxen i att vara ledig är ju att inte ha några tider att passa.

Igår orkade jag mig förresten iväg för o se mathias match, inte illa. Gick hemifrån efter at matchen börjat, bara för att få se litegrann. Hittade dock inte dit, såd det blev bara en lång promenad för mig typ. Tappade även mitt mobilbatteri på vägen så fick gå tillbaka och leta efter det. (klantighet, otur, ja vafansomhelst, det förföljer mig i vilket fall!). Blev upphämtad av mathias o mathias svåger (?) efter att matchen avslutats. Misslyckat hehe.

Nä, ska inte slösa bort hela dagen vid datorn. Dags att hoppa in i duschen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0