frilla

Igår klippte jag mig o färgade håret. Min söta mathias hade köpt hårfärg till mig när han var på stan, perfekt för jag kände direkt jag klippt mig att jag inte kunde gå med mitt grå-beiga hår mer nu ;) Nu är det så här vaa, att på bilden ser håret brunt ut. Egentligen är det rött. Mörkrött. Ba så ni vet :) Hade dålig hårdag idag också, min lugg vill inte som jag vill. Jag vill nog ha en tjockare lugg än jag har. Är inte så förtjust i stripiga luggar. Den här är stripig. Nåväl, jag tänker vara nöjd ändå.

Nu ska jag sätta mig och skriva på min tenta. Har aldrig varit så otaggad. Fattar inte ens frågorna. Ciao!



Egentligen ville jag ha typ en sån här lugg:



Men min är mer som en snelugg som ni ser. Vilket iofs kan vara praktiskt när den börjar växa ur. Plus att jag har en virvel i pannan så när den jobbar sig så lägger det sig bra på sidan typ. Orka va missnöjd ;) Jag är fiiiiiin. O ni med :D Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0