Addiction

Hellooo.. Nu sitter jag här igen. Planen var väl egentligen att jag skulle ha pluggat några timmar nu och fortfarande vara igång men har haft sån satans huvudvärk hela dagen så blev inget av de, har sovit en stund och bara vilat. Jag är beroende av te. Som fan också. Om jag någon morgon inte hinner dricka mitt morgonte så smyger sig huvudvärken på senare under dagen, det slår liksom aldrig fel (skrev nyss te istället för fel hahaha.) Jag hatar beroenden och sånt, vill bara kunna vara. Men det kunde ju vara någon värre än te liksom så ska väl inte klaga ;)

Idag hade vi en lång föreläsning och missbruk och psykiska problem. Sjukt interssant faktiskt. Det här med att läsa om missbruk är för mig lite kluvet, ena sekunden tycker jag det är så intressant att jag tänker att jag vill jobba med det, andra sekunden spyr jag bara på det, tycker det känns som ett så tungt och evigt problem liksom. Just idag var det kul att lyssna på iallafall:D Synd bara på abstinenshuvudvärken hehe.

Fan, vad tråkiga inlägg jag skriver. Hade för mig att min gamla blogg var tråkig men tittade igenom den nu och dåv ar jag sannerligen bättre på att skriva än nu.. Men ja var mer deppig när jag skrev i den så det var mer flumm i den liksom. Sånt gillar jag att läsa om ;)

Nej nu har jag inget mer att säga i dettaz inlägget, hare gött så länge :) Jag vill förresten att Linn -- Min enda läsare, ska hjälpa mig med min bloggdesign! Blir så himla mkt tråkigare att blogga när det ser ut så häär... Så, om en fågel viskar i min väns öra, så är jag här redo för hjälp ;)

Älskade te, älskade mugg :)

Kommentarer
Postat av: Din enda läsare

En fågel viskade i mitt öra att någon behöver hjälp med utseendet på bloggen. Kanske kan hjälpa?

2011-02-02 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0