en rubrik.

Tjena på er igen. Har kommit hem nu, satt nere hos pappa förut. Ska plocka bort i mitt rum (får på allvar göra det varje dag, vet inte hur jag lyckas) sen sätta mig och läsa typ 2 timmar. Fuck det här börjar bli en pluggblogg, sjuuukt tråkigt. Ska börja skriva om lite roligare saker, ska bara börja tänka på lite roligare saker än plugg först ;)

Nåja, sen kommer mathias hit, mys mys. Vi ska äta ost och kex, fan vad tantigt det låter förresten haha. Men jag är gaaaalen i ost verkligen. Vi åt lite igår också men var så mätta efter tacos så vi provsmakade bara lite. Idag blir det att möla haha.

Åh, nu när min blogg är så fin så får jag typ prestationsångest, vill inte lägga upp mina tråkiga webcambilder längre haha. Min mami har fortfarande min digitalkamera uppe i arvika så kan liksom inte ta kort på något kul heller.. Får bli framöver när jag fått den! Nej, ni fix sen läsa. Kriminalitetsboken blir faktiskt liiite roligare för varje sida ;) Han som skrivit den är bara så flummig, han jämför terrorister med troll o sådär, vore skönt om det varit mer konkret liksom.
Nåja, hade najs sålänge :) Puss

Dålig hårdag idag och hur löste jag det? ;) Uppsaaattt, nu får jag fan skärpa mig. Jag måste försöka göra mig lite fin framöver, går så mkt omkring med bara uppsatt hår och inget smink, även om det är skönt så blir man lite glad i själen av att piffa upp sig lite mer! Kanske blir mer sugen på det till våren :D Förövrigt lyder jag ej Tyra Banks råd att le med ögonen på bilden höhöö. Lyckades verkligen inte se glad ut på riktigt på några bilder idag, skumt för jag känner mig inte särskilt depp! Nåja, Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Men hallå, är inte du vegetarian? Hur kan du ha ätit tacos... jag känner mig lurad.

2011-02-15 @ 21:51:12
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0