fjärde februari

Ohoj ohoj. Ska snart iväg till skolan, ska bara gör min nya datorrutin, fan också. Hatar att vara databeroende, ska nog bestämma ett visst antal dagar i veckan haha.

Har nyss käkat frulle och tjatat med lisa som var bakis, haha stackarn. Längesen jag var sådär jättebakfull, jag dricker ju väldigt sällan numera. Och senaste gångerna har jag ändå inte blivit så där crazy full liksom. Tääänk vad man höll på vad man var yngre, att man inte dog. Det skulle jag nog göra nu haha. Jag har blivit en gammal tant fanimej. "tänk vad man höll på när man var yngre". Och jag är tjugo år, herregud. Jag ska rycka upp mig! Ska försöka bli lite roligare men det får bli när det är vår, blir så opepp på att hitta på grejer på vintern. Man vill bara vara hemma och mysa ju!

Idag ska jag ju som sagt vara i skolan, men bara i tre timmar. Sen efter det ska jag och Mathias och träna :) Ska bli skönt faktiskt, behöver röra på mej. Sen efter det är vi fan värda semlor och godis så då ska vi gå till 4 gott och köpa hela butiken typ. Semlorna får vi nog göra själva, så det blir extra mkt mandelmassa ;) Jag äääälskar semlor. I varm mjölk. Sen fick vi igång vårat wii igen igår (äntligen!!!) så det tänker jag fanimej spela. Har fortfarande nån skiva vi inte testat än..

Dags att borsta tänderna sen kila! Ciao

Åå så uppsatt igen. Boring shit. haha. allmänt ugly bild förresten, men vi kan skylla på håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0