Fredag!

Hej :) Idag är det fredag, men inte riktigt en sån där fredag som gör att man tänker, "yes, äntligen helg", för i helgen har jag massor med jobbigt plugg framför mig. Vaknade med jobbig jävla huvudvärk idag, hoppas den försvinner så att jag orkar med dagen. Uuuh. Vill bara vara klar med tentafanskapet.

Om några minnar ska jag sticka ner till vagnen, ska iväg till högsboanstalten på studiebesök, blir nog intressant. Efter det ska väl jag o jessica sätta oss någonstans och läsa läsa läsa. När jag är klar med den här boken har jag läst ut tre kursböcker på tre dagar typ. Fucking jävla bra och fucking jävla skitjobbigt faktiskt.

Nej, nu måste jag gå så jag inte kommer försent till finkan! Puss!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Åh jag blir så avundsjuk på din utbildning!! Blir nästan arg. Vi får inte göra nått kul typ. Hur va de? Berätta!

2011-02-18 @ 20:43:06
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0