Goodmorning :)

Godmorgon mina fina. Mycket snö idag efter gårdagskvällens snöaande. Får försöka tänka att det ska vara så här på vintern, våren kommer ju någon gång framöver liksom... Kanske ska passa på att åka pulka nu då? Har helt glömt bort det mitt i all vårlängtan ;)

Om en halvtimme ska jag sticka till skolan, ska ha en föreläsning i tre timmar sen är det dags å sätta igång med hemtentan som ska in på måndag. Rolig helg jag har framför mig.

Får inte sitta här för länge för vill verkligen hinna äta frukost! Kanske tillomed sminka mig lite. Usch, jag ser likadan ut varje dag. Fast det kanske man gör? Det vore kanske skumt om man ändrade helt varje dag hehe. Nåja. Jag vill shoppa smink och nya kläder, vore nice faktiiiskt. Eftersom man är så rik när man är student så kan jag ju köpa allt jag vill så det är ju inga problem liksom :) Nej jag ska inte klaga, den där sjuka fattigheten och att leva på nudlar som folk snackar om har jag inte känt av än faktiskt, lever helt okaj. :) Men det kanske är för att jag aldrig köper kläder eller smink? Och typ aldrig festar längre..

Aja, hörs senare! Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0