Hemma igen :)

Blev några timmar på stan, gillar att gå och shoppa själv faktiskt. Det är typ bara då jag får köpt något, behöver få tänka i ensamhet haha. Nej inte riktigt så men tycker det är ganska skönt att gå själv. Ofta när jag går med någon annan så tittar jag bara på kläder till den personen, tycker typ det är roligare än till mig själv.. Fick inte köpt några jeans, provade bara ett par som var helt okey förutom att man såg min röv bara jag börjde mig fem cm fram så dom blev det inte. Sen orkade jag inte mer :) Köpte iallafall två par fina tights och ett par skor! Kul! Har ju fortfarande inte min kamera och min webkamera suger ju uppenbarligen men ni kan få se lite suddiga bilder :) Jag tänker vara skit snygg i helgen när jag ska ut. Var längesedan jag kände mig jättefin, har nog lite med vintern o göra men nu ska det bli ändring på det! :) Ska försöka köpa något litet som gör mig fin varje månad (det jag har råd med som student) så kanske jag snart är en liten pingla ;)

Måste sätta mig och plugga nu. Vafaaan. Man ska tydligen förbereda en liten kort presentation om någon fråga som var med på tentan till idag. FUCK! Jag trodde jag slapp den skittentan nu men icke. Tur att Jessica såg det annars hade jag fått en chock imorgon haha. Jag fortsätter mitt tema som pluggblogg. Puss!

Ett par av tightsen :) dom andra orkade jag inte ta kort på. Braaaa bild!

Och mina nya dojjor :) Måste bara lära mig gå i höga skor nu hehe.. Syns lite dåligt hur dom ser ut nu men. Är så trött på att aaaalltid ha på mig mina slitna sneakers varje gång jag ska gå ut o nu slipper jag det :D

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Åh va fina gräjor du ha köpt! Jag tycker du är fin alltid!! :) Du har blivit så smal också. Själv kämpar man som bara den och så kommer du där och äter massa kolhydrater och losar vikt som smör i solsken ändå. Kul för dig att du har lite nya gräjsaker Tessan :D

2011-02-21 @ 22:21:00
URL: http://linnjoa.blogg.se/
Postat av: Elina

Snyggt :) har också de där skorna :P hoppas att du får en trevlig kväll:)

2011-02-22 @ 19:29:31
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0