Karlstad

Tjoo. Har varit dåligt med bloggande nu i helgen men har ju varit och hälsat på Lisa i karlstad! Har varit jättekul. I fredags kom jag hit och då satte vi igång direkt och gjorde iordning oss för en utekväll. Tre av hennes kompisar kom och var med också. Vi hade skitkul, stället vi gick till var lite litet men det var roligt ändå, var längesedan jag var ute på galej sådär ;) Spenderade inte mkt pengar vilket var bra, min känsla var att jag skulle tagga igång och vilja tömma hela kontot hehe. Sen i lördags gick vi på stan sen slappade vi bara och kollade på film, samma i söndags :) Planen var att vi skulle gymma igårkväll men båda kände sig lite krassliga så blev shill med "nyckeln till frihet" - sjukt bra film! Ganska gammal så alla har väl redan sett den men jag är alltid lite efter med filmer ;)

Nu sitter jag på stationen här i karlstad, lisa skulle till skolan så jag får sitta här tills tåget går. Skönt att jag släpade med datorn även om det tar död på min stackars nacke med all packning ;) Ska nog sätta mig och läsa lite bloggar å sånt sen läsa min bok eller nåt. Luktar kanelbullar, åååhh. Får nog köpa mig en och snaska på :) . Har ätit massa onyttigt i helgen, mums mums.

Nej, nu blev det tomt i den lilla hjärnan, ha det fint så hörs vi säkert sen ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

fin frilla!

2011-02-28 @ 18:13:07
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0