Kärt återseende

Nu ska jag berätta en liten sak. För typ 4 år sedan så hade jag en tshirt, kanske inte så mkt för ögat enligt er men det var min favvotisha, började med att ha den som hemmatröja men sen kunde jag inte ta av mig den, så mkt älskade jag den, använde den i tid och otid... Sen en dag försvann den spårlöst, ni vet så som vissa kläder bara gör? Jag skrev om den i min gamla blogg i mars 2008, alltså tre år sedan, att jag letat efter en likadan på nätet o så för att jag saknade den. Sen för en stund sedan så skulle jag ner och hämta Marias tvätt i tvättstugan och vad tror ni hänger i torkskåpet??? Jag blev helt chockad haha. Så visade det sig att hon rensat ut det gamla klädskåpet vi hade på jobbet... Den har alltså legat där i flera år..  Nu har jag ju blivit lite större sedan jag använde den så den kanske inte blir lika välanvänd numera;) Men ändå kul! Kanske låter tråkigt men alltså det var jättekonstigt ju :)


gamla blogginlägget


Och nu :)





Ps. Läste texten nu i efterhand till det gamla inlägget och såg att jag fan skrev samma sak om den då som nu. Vad fult. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0