Ljuvliga lördagkväll

Tjo igen alla glada. Nu sitter vi hemma hos mig och skriver istället. Jag har fanimej pluggat hur jävla mkt som helst den här veckan. Idag har vi väl suttit i drygt 8 timmar med tentafanskapet, och det är more to go om man säger så vaaa. Hehe. Pratade lite med limpi förut om hennes superba cv-brev, annars har jag typ inte pratat med någon mer än jessica idag. Och det vi pratar om innefattar ju typ tenta, tentadamp, tentaångest osv osv osv, ja ni fattar. Vet egentligen inte varför jag skriver detta inlägget nu eftersom jag är trött på att det handlar om plugg hela tiden här men måste liksom skriva av mig om något annat är kriminaliteeeet. Jesus. Nej jag ska inte klaga så, egentligen kanske det är roligt. Det är väl bara det att det ALDRIG är roligt att göra något som man måste liksom.. Nej nu kanske jag ska fortsätta, haha efter imorgon ska jag försöka plugga om något roligare :) Trevlig lördag! Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0