Lördag

Hej! :) Ett tag sedan jag bloggade nu, har inte suttit vid datorn något. Blev visst inte datanörd igen trots allt ;) Idag har jag inmte gjort något alls typ, bara chillat hemma och sådär, varit ute på promenad lite och nere hos rakel och nomi. En helt vanlig majornadag helt enkelt hehe. Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa och så. Ska läsa en del har jag lovat mig också, framför allt ska jag ta tag i det imorgon. Måste fan tvätta, skulle gjort det idag men glömde helt helt av det. (glömde bort som man säger enligt min kära vän limpi, glömde av är göteborska tror jag)

Gud vad jag älskar att jag inte jobbar på helgerna längre! Faaaaan vad skönt. Kan inte ens tänka mig at söka extrajobb nu, älskar att vara ledig på helgerna, haaaallelujaah.

Hehe, har så jävla mkt energi nu så kan inte riktigt skriva om något vettigt, ska ta mej en dammsugning istället. hare najs så länge! :)

Idag har jag på mig min älskade jeansdräkt, syns ju inte så mkt men ;) Det är ett sånt plagg som typ alla skulle tycka var fult tror jag men jag älskar den. Och JA, uppsatt igen, vafaan. Puss o ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0