Lördagkväll..

Hej på er. Här sitter jag och lyssnar på Rihanna, hennes album Loud är faktiskt skitbra..

Sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka så att jag kan göra något annat än att bara sitta och glo. Vet inte varför jag började måla naglarna, jag är usel på det så det blir alltid skitfult sen blir man ju helt handikappad.. Men övning ger ju färdighet eller så ;)

Ska snart åka in och möta Jessica och Jessica från klassen och några kompisar till dom. Hade bara tänkt vara hemma och plugga men får väl vara lite social en liten stund iallafall. Har läst ett bra tag iallafall, har läst ut pocketboken man skulle läsa, känns skönt. Den var skitbra men lite tung. Nu har jag en dålig känsla i magen och vet inte om det är pga den eller för att jag är allmänt instabil hehe. Nej, ska sätta på hög musik i våra feta högtalare och peppa igång. Försöka hitta något nice att ha på mig och göra mig lite snygg. Blir ingen crazy partykväll för det har jag verkligen inte lust med för min plånboks skull sen vill jag gärna kunna känna mig som en människa imorgon.. :)

Idag har jag haft en bra dag. Vaknade helt utsövd och började dagen med att kolla lite på heroes och spela mariocart. Sen drog jag, maria rakel o nomi ut på promenix, tror jag behövde det för var redigt stel efter att jag och mathias tränade igår. Fan vad jag vill börja träna regelbundet nu alltså! Längtar till att få en snygg stark kropp :) Jag sprang som fan (beror på hur man definierar som fan men ni fattar, jag dog liksom nästan), o cyklade och så så jag var röd som ett stoppljus. Har helt ärligt aldrig sett någon vara rödare än jag var på ett gym tror jag. Hehe. Nåja, åter till idag. Vi gick ända in till stan jag och maria och därifrån åkte jag hem och lagade mumsig lax och potatis, älskar det! Har sedan dess bara myst i soffan, läst och druckit te. Hade som sagt tänkt fortsätta med det men blir kul att träffa dom lite istället :)

Vadfaaaan, VARFÖR torkar aldrig nagellacket? Så här är det varje gång för mig, sen ger jag upp och börjar pilla med massa saker sen är det fult och så går jag omkring så ett tag ;) Torkar det (FASTNADE I EN TANGENT FÖR ANDRA GÅNGEN NU, FULT REDAN) så långt efter för er med?

Nej, nu ska jagt koppla in datorn i högtalarna så blir inget mer skrivet nu! Ha en fin lördag ! Puss


Svaaart.

time for make up! Ciao

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Hurtigt värre! Jag kan garantera att det finns fler som ser ut som rödljus efter träningen. Jag och Ida till exempel! Men bättre det än att det ser ut som att man inte tränat alls, säger vi :)

2011-02-05 @ 22:24:12
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0