Lördagsplugg

Tjenatjosan. Blir bara ett snabbt inlägg nu, ska fixa klart min hemtenta förs och främst idag ;) Jag och jessica sitter i ett bibliotek, typ uppe på en övervåning/loft i entrén, bra pluggställe faktiskt! Kanske inte om man vill ha knäpptyst bara för det ekar en del, lite kyrkoeffekt av det fiiina runda taket. Borde ta kort ordentligt men gör inte det nu, ör faktiskt jättefint. Vi skulle sitta på vårat standardcafé men det hade tydligen lagt ner, osis men det här blev bra också.

Angående studiebesöket igår så blev det inställt. Så jävla fult, folk åkte liksom långt ut till ingenstans för att gå in, sen plingar vi på klockan för att få gå in genom gallret typ och väl där säger dom att det var inställt. Våran lärare hade tydligen vetat det i en vecka utan att säga något, lagom schysst va?;) Alla som är stressade över tenta hehe. Men jag blev glad, tar det hellre senare. Hann ju faktiskt plugga lite mer igår då!

Jättehärligt väder idag:D Soool och fint. Lite kallt men ändå så härligt. Om typ en och en halv månad så är det nog vår. Det ska bli så härligt..

Nej, dags att fortsätta skriva om straffskärpning! (fan vilken tråkig blogg jag har nu)
Ha det fint! :) Puss!

En liten skymt av det fina taket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0