Måndag.

Yes! Igår blev jag klar med tentan. Jag ska skicka in den nu tänkte jag :) Fan vad sköönt. Denna kursen har vi tre hemtentor, herregud. Hoppas jag klarar dom:) Hoppas den jag skrivit nu blev superb ;)

Nu kan jag återfå mitt liv i några dagar :D Det ska bli hemskans skönt. Funderar på att ta en sväng på stan eller nåt.. Kanske förresten ska på massage sen! Annars ska jag träffa ida i eftermiddag, mysigt. Eller så kan jag ju plugga på allt annat jag har att göra, men fan inte om jag pallar alltså.

Hm. Gud vad jag har hjärnsläpp på vad jag ska skriva om. Har liksom tömt mig på smarta tankar så jag har inget vettigt att tänka på liksom. Hehe
Nej jag bjuder på lite roliga bilder istället :D Ciao!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0