Måndagmorgon..

Hello there. Allt bra? Med mig är det finemang, bortsett från att jag hade vela krypa ner i min säng igen, plus att jag ätit så mkt frukost att jag mår illa. Mathias går alltid upp 6 här när han ska jobba och jag fick för mig att det var onödigt för mig att somna om. Det ångrar jag nu, en timmes mer sömn hade inte suttit fel :)

Idag ska jag och Jessica gå på rättegång. Vi ska göra det inom kriminalitetskursen, sen skriva en rapport om det. Om vi inte blir lata och oduktiga blir det nog rejält med plugg idag. Blir skönt att få gjort en del. Får sticka ut i köket och fixa något att ta med och äta förresten..

Öhh, jag är för trött i huvudet så kan inte riktigt tänka klart. Igårkväll tittade vi på i rymden finns inga känslor. Den var bra tycker jag, jag gillar svenska filmer. Är just nu inne i en sån period iallafall, vill typ bara titta på det :P

Det här är min look idag. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0