Onsdag

Hej mina vänneer. Läget idag? Med mig är det fint. Håller på och tvättar för fullt nu, ska försöka bli klar ganska snabbt för ska in och träffa Jessica sen. Eller klar och klar, blir man någonsin klar med tvätt? Finns ju alltid massa skor man vill slänga in, eller tvätta mattor osv osv. Idag får det räcka med mina kläder o handukar å så, hinner inte med mer :) Är det inte störigt att man inte tar sig tid o ork att tvätta oftare? Tänk vad skönt det hade varit om man bara hade lite lite varje gång. Nu springer jag liksom ner med flera ton typ, sen upp med allt efteråt. Är ju rena jävla träningspasset hehe. Åh gud, nu när jag väl börjat tjata om tvätt, ni skulle sett min tvättstuga när jag bodde i min kära lilla etta. Herregud. Den tvättmaskinen var från stenåldern. På riktigt alltså. Man fick fylla på den med vattenkanna liksom. Haha, åh vad glad jag är att jag slipper det nu. Då tvättade jag ju ännu mer sällan..

Well well, nog om det, vad fan ska jag skriva om mer då ? Jo, en sak som jag funderat mycket på senaste dagarna är att jag är så satans feg! Jag önskar så att jag inte var det. Men jag vet ju med mig att för varje hinder man tar sig förbi så blir man aningens starkare, alltså måste jag börja utmana mig själv mer igen! Förr tyckte jag att jag gjorde små utmaningar varje dag typ, nu har det blivit lite kasst med det. Ska försöka göra något som känns lite jobbigt då och då, det är så himla bra! Man känner sig grym efteråt. :)

Nu ska jag käka nåt innan det är dags att kila ner i tvättstugan igen. Puss!


Är så satans trött på mig själv på sudda webcambilder nu så får bli annat nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0