Onsdag.

Hej på er. Läget idag? Med mig är det sådär, har vart helt jävla tom på energi idag. Sjukt segt. Somnade ett tag efter att jag kom hem och är fortfarande helt trött. Hoppas jag inte blir sjuk!!!!:( Det har jag inte tid med, massa skola sen ska jag ju till karlstad på fredag!! Har ont i halsen o såå. Nej, friska tankar! :)

Jahapp.. Hade ju tänkt färga håret innan helgen men blev visst inget av det, kommer inte hinna. Jäkligt synd faktiskt, jag vill jag vill jag vill. Men men, får bli nästa vecka! Ska bli sååå skönt, jag har ju börjat med operation bli-snyggare ;) Haha, jag vet inte hur många såna "operationer" jag haft i mitt liv, när jag bestämt mig för att jag måste bli mer fåfäng. Men men, det får gå i perioder det gör faktiskt inget. Rätt skönt att vara ofåfäng också, bara det att man behöver lite snyggo-perioder för att höja sitt självförtroende liksom.

Vill till sist skänka en liten tanke till en av mina bästisar som bor i Uddevalla, självaste Linn Fransson ;) Hon fyller år idag å ja hoppas hennes birthday har varit bra!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Haha, tack så mkt! Fint kort! :D

2011-02-23 @ 21:52:55
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0