Onsdag.

Goodmooorning. Nu har jag äntligen kommit upp! Var upp klockan 7 först men somnade om och sen var det fan helt jävla omöjligt att vakna. Kände mig helt avdäckad typ. Eller kan man ens känns sig avdäckad hehe? Det lär ju inte kännas så mkt.

Jag börjar skolan klockan 13, jag o jessica skulle egentligen ha skrivit vårat rättegångsprotokoll innan men blev inget av det idag, får ta det någon annan dag. Sen efter skolan ska jag nog ta en fika med paulina, var typ hundra år sedan vi sågs, riktigt längesedan alltså.

Hm ja, kanske ska jag se till att göra mig klar nu så att jag kan sitta och dega efteråt? Jag gör alltid tvärtom sen kan jag inte slita mig från dator/tv eller vad jag nu gör så jag får typ w5 min på mig, så jag kommer försent och ser allmänt jävlig ut ;) Nej, idag får vi lyxa till det med lite smink haha. Ha de gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0