Sunday

Hej :) Nu sitter jag på skolbiblioteket igen. Har ätit så mycket godis så jag är helt speedad. Måste lugna mig lite så att jag kan sätta mig och rätta mitt arbete och sådär. Just nu är det sådär sugigt och halvklart så jag måste liksom fixa till det. Har dessutom skrivit typ 1200 tecken för långt.. Gör det en lycklig? NEJ. Skitjobbigt att banta ner texter ju. Min dator dog mitt iallt förut också så word cpade till sig och lite försvann. Fick typ ett nervsammanbrott, på riktigt alltså. Hade kunnat tänka mig att slänga ner datorn från räcket här hehe. Men det hade ju inte hjälpt så mkt ;)

Är väl klar ikväll, då tänker jag bara mysa mysa mysa! Jag längtar såååå. Vill få känna mig ostressad och bara vila och chilla liksom. Kanske ska hyra någon bra film eller något? Eller kolla på älskade heroes och spela tvspel, får se får se.

Vad gör ni en söndag som denna då? Solen skiner och det känns som vår, så himla härligt. Jag ser iallafall solen skina igenom dom smutsiga fönstrena här ;) Haha. Nej jag är inte alls bitter idag. Ska nog äta lite mer godis nu, sätta på ljuv musik och läsa igenom. I veckan känner jag för att bli nyttigare :) Vill träna också och börja känna mig sund!!

Ha det nice nu mina käringar, Puss o hajj!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Åh My God. Jag vill också ha godis.. åt som fan igår för att inte kunna äta idag också. Fan jag SKULLE ha sparat! Här är de sol å men det hade inte spelat nån roll om de så va ett fett jävla godishav utanför, jag inte gått ut ändå. Spyr på kylan snart. Mina händer klarar inte mer, snart kan jag använda dom som sandpapper.

2011-02-20 @ 16:17:05
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0