these thoughts, always coming back.

Hej på er. Jag sitter här i min soffa och känner mig allmänt lam. Har varit lite konstig hela dagen och nu vill jag bara krypa under sängen och somna där i några månader typ. Låter fucking jävla martyriskt men menar inte med det att jag är jättedeppad, bara allmänt opepp på att göra något. Får tvinga mig till varje rörelse känns det som, allmänt weird. Sitter här och tycker synd om människor och vill liksom skrika skrika skrika ut allt typ. Bara sätta mig någonstans där det är vackert och känna en lättnad i kroppen, att allt som gnager emellanåt bara kan flyga ur mig. Göra som John Coffee i den gröna milen och bara spy ur allt svart. Typ så känner jag just nu. Var längesedan jag kände så, mkt konstigt faktiskt.

Ska släpa mig till min tandborste och sen lägga mig tänkte jag. Roligt inlägg va? ;) hehe. Återkommer förhoppningsvis på bättre humör hehe, imorgon skriver jag väl om hur lycklig jag är om jag känner mig själv rätt, så jävla instabil hehe.

Hade inte varit fel att sitta på en strand med mina fina bästa vänner i denna stund och bara njuta av livet just i denna stund, inte tänka på något mer alls liksom. Ciao

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Mm.. man har såna dagar ibland. Då gäller det va stark och tvinga bort tankarna. Tänka på va fan som helst som inte är depp :) Det brukar funka. Tillåter man sig att tänka skit så kommer mer skit ;) Tänk på allt du HAR :) Jag är också så där, ena dagen BLÄK och nästa dag överlycklig. Knäppt. Patetiskt. Kom till Uddis vettja ;)

2011-02-10 @ 08:09:42
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0