Till stan

Hejsan på er. Nu har jag ägnat början av dagen till att städa och så där, nu ska jag sticka in till stan :) Ska kolla om jag kan hitta några billiga snygga jeans, är verkligen i behov av det. Eller ska kolla efter det mesta i klädväg som inte är för dyrt, allt jag äger är typ för litet eller skitslitet, inte så kul :) Efter eventuell shopping ska jag nog möta upp ida, får se vad vi hittar på! Hoppas ni har en fin dag, puss!

Jag håller på och testar att ha mittbena emellanåt nu, kan tycka det är så himla fint! Men det är lite ovant, har haft snebena sedan jag var tolv ;) Haha, jag kommer ihåg hur stort drama det var där i sexan, när alla bytte till snebena under en period. Stora diskussioner om vem som passade i det osv, men mittbena hade blivit töntigt då hehe. Det var lite skoj att vara tolv, mitt emellan barn o tonåring liksom. :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0